loading...
موزیک عکس اس پیشواز در سایت تفریحی و جذاب عکس توشات
ارتباط با ما

GMAIL:INFO.AX2SHOT@GMAIL.COM

Telegram: @Alireza_Ezd

Sahand بازدید : 236 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

 

عکس تو شات_____ www.ax2shot.r98.ir

برای خواندن اس ام اس  به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

قلبم را عصب کشى کردم!

دیگر نه از سردى نگاهى می لرزد

نه ازگرمى آغوشى می تپد

.

.

.

مجنون همیشه مرد نیست

گاهی مجنون دخترکی تنهاست که زمانی لیلی کسی بوده !

.
.
.

پیله کرده ام به تو !

نمی دانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد !

.
.
.

اون نگاهی که گوشه اش یه قطره اشک برق میزنه

به اندازه ی تموم حرفای دنیا سنگینه

.
.
.

“منی” که کنارش “تو” نباشی

“تومنی” نمی ارزد

.
.
.

مرا که هیچ مقصدی به نامم

و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید

که با بودنم ترافیک کرده ام

.
.
.

قدیم ندیما گفتن : برای کسی بمیر که برات تب کنه !

قدیمیا چه پر توقع بودن !

من برات میمیرم ، خدا نکنه تو تب کنی

.
.
.

بزرگترین روانشناسان دنیایند

دو چشمت !!

این قدر که

امیدوارم می کنند

به زندگی

.
.
.

جان فدای آن که یادم میکند

یاد او هر روزه شادم میکند

مهربانی های او شیرین شکر

با مرامش کیش و ماتم میکند

 

.
.
.

اغلب فکر میکنیم اینکه یاد کسی هستیم

و با خاطره ی کسی زندگی می کنیم

منتی است بر گردن او غافل از اینکه اگر یاد کسی هستیم

این هنر اوست ، نه هنر ما

.
.
.

(پیامک زیبا 93)

سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

.
.
.

یه “دوستت دارم”هایی هم هست

میدونی دروغه ها

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس می کنه

.
.
.

گره بزن ازین گره های کور

که بختِ مرا به روزهای شوم بی تقویم می بندند

من این نحسیِ بی تو را کجا دَر کنم؟

.
.
.

نـــــــوروز یعنی روز از نو

نبودن هایت از نو . . .

.
.
.

شعبده نیست

اصلن دست من نیست

چال که می افتد گونه اَت

بوسه خودش بروز می کند

.
.
.

برای دلخوش کردن هیچکس

چیزى نگویید که بعدها دلیل دلتنگیش شود

.
.
.

تا خرخره پر از دلتنگی ام

مرسی دیگه میل ندارم

.
.
.

اینقدر خودت رو اذیت نکن

اونی که بودنت رو قدر ندونست لایق حضور در فکرتم نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دانلود عکس در چه صورتی راحت تر است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2570
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,110
  • بازدید ماه : 5,233
  • بازدید سال : 78,495
  • بازدید کلی : 1,036,953
  • آمار وبگذز