loading...
موزیک عکس اس پیشواز در سایت تفریحی و جذاب عکس توشات
ارتباط با ما

GMAIL:INFO.AX2SHOT@GMAIL.COM

Telegram: @Alireza_Ezd

Alireza Zeus بازدید : 326 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس باکلاس تبریک جشن تولد

 

ای ظرافت تپش قلب چکاوک،

تو را بر رفیع ترین قله ی احساسمان قرار داده

و با تمام وجود فریاد بر می آوریم که روشن ترین فرداها تقدیم تو باد. تولــ ــ ـ ـــدت مبارک

 

.

تولد تو، تولد یک زیبایی،
تولد یک بهار، تولد آرامش،
تولد یک فرشته، تولد زلالی دریا، تولد عشق، تمام واژه ها برای توصیف خوبیهای تو حقیرند
و هنوز جمله ای که بشود تورا با آن وصف کرد متولد نشده
تولــ ــ ـ ـــدت مبارک عزیزم

.

روز میلاد تو باران آمد روز میلاد تو  بود که هوا بوی شبنم وشقایق می داد …

میلاد پاکت مبارک

.

برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم ۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعـــی و روی شاخـــ ـه گــ ـ ـل مصنوعی مینویــسم تا پر پر شدن این گـ ـل دوستت دارم
تولــ ــ ـ ـــدت مبارک

..

 

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.
.
.
.
هوا که ابری نبود…
.اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن……
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولــ ــ ـ ـــدت مبارک

.

سایر پیامک ها در ادامه مطلب…

 

.

.

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم،
امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
تولــ ــ ـ ـــدت مبارک.

.

.

.

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

.

.

.

شعر تولد:

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم

من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون

چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون

به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم

هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم

تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم

کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش

بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک

با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک

عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک

فقط می خوان بهت بگن :.

..

..

تولــ ــ ـ ـــدت مبارک

.

.

.

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست… تولــ ــ ـ ـــدت مبارک.

.

.

.

چه لطیف است حس آغازی دوباره،و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…روز تو!روزی که تو آغاز شدی!

.

.

.

امشب

شعری نخواهم نوشت

…………. شمع را

برای تولدت روشن میکنم

و پرهایم را طواف میدهم

بر گرد آتشی که تــــو در جانم روشن کرده یی

……….. تکه خاکستر کوچک کافی است

تا پر سوخته حرمت پیدا کند.

جشن تولد توست

و من

…… بار به دنیا می آیم و خاکستر می شوم

تا راز حضور تو را بدانم.

ققنوسم من امشب!

“ تولــ ــ ـ ـــدت مبارک بهترینم “

.

.

.

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

دیوانه ی مهربانی تؤام….

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولــ ــ ـ ـــدت مبارک

.

.

.

.

.

.

لحظه تولدتو ، شروع پرواز است برای پرستـــوها و خاطره ماندنی برای تمام آسمانها.
تولــ ــ ـ ـــدت مبارک عزیزم

.

.

.

جشن کوچکی در دلم برپاست ، چون امروز روز تولد توست
کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم
جشنی با شکوه و بزرگ در قلبی کوچک
تولدت مبارک . . .

.

.

.

امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست
و سالروز جدایی تو از فرشته ها
از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم . . .

.

.

.

ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم
سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

.

.

.

لبخند زدی و آسمان آبی شد ٫ شب های قشنگ تیر مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بی تابی شد . . .
تولدت مبارک عزیزم . . .

.

.

.

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دانلود عکس در چه صورتی راحت تر است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2570
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,407
  • بازدید ماه : 5,530
  • بازدید سال : 78,792
  • بازدید کلی : 1,037,250
  • آمار وبگذز